چه زمانی باید به فکر بروزرسانی وبسایت خود باشیم

توسط پیشگام هاست | وبلاگ | 0 نظر

روز به روز روندهای طراحی وب تغییر می کنند ، فن آوری های جدیدی توسعه می یابند ، موتورهای جستجو معیارهای رتبه بندی خود را اصلاح می کنند و مشتریان انتظارات روز افزون دارند. وب سایتی که از چند سال پیش وقتی آن را راه اندازی کرده اید و هنوز تغییری ایجاد نکردید ، اکنون می تواند وقت خوبی برای بروزرسانی باشد. در این پست ، ما برخی از نشانه هایی که در صورت مشاهده آنها باید وبسایت را بروز کنید بررسی می کنیم. با ما همراه باشید!

 

سایت شما رتبه خوبی ندارد

یکی از اولین نشانه هایی که شما را مجبور به ارتقاء وب سایت میکند این است که اگر سایت شما عملکرد بهتر از آنچه در نتایج موتور جستجو داشته است اما رتبه خوبی ندارد. موتورهای جستجو هنگامی که وب سایت ها را رده بندی می کنند ، سایت های قدیمی تر اغلب بد نتیجه می گیرند. این امر می تواند به این دلیل باشد که بسیاری از صفحات اولیه شما با استفاده از تکنیک های قدیمی منسوخ شده SEO ایجاد شده اند که دیگر ارزش زیادی ندارند و حتی بدتر از آن ، به دلیل نقض آخرین دستورالعمل های رتبه بندی مجازات می شوند.

اگرچه مهم است که از روند سئوی خود آگاه باشید و به روزرسانی بهینه خود را به روز کنید ، ممکن است گاهی اوقات یک بازنگری کامل آن چیزی باشد که برای به روز کردن سایت شما و اطمینان از تمام مطالب شما تازه و مرتبط است.

وب سایت شما بی نظم است

یکی از مسائلی که همه وب سایت ها با آن روبرو هستند نحوه مدیریت رشد است. با گذشت سالها ، تغییراتی در سایت خود ایجاد خواهید کرد ، ضمن حذف صفحات ، ارسال ها و محصولات ، سایر ویژگی ها را اضافه می کنید.

گاهی نگه داشتن زبانه ها در مورد این تغییرات دشوار است و می تواند منجر به بروز مشکلات شود. ممکن است در انتها به انتشار محتوای تکراری بپردازید ، پیوند هایی به محتوا داشته باشید که دیگر وجود ندارد یا شاید از همه بدتر ، داشتن دو نسخه در همان صفحه اما دارای جزئیات مختلف مانند قیمت گذاری است که می تواند باعث ایجاد سردرگمی در مشتریان شود. همچنین ممکن است ویژگی هایی داشته باشید که دیگر به درستی کار نمی کنند یا مطابق با آخرین قانون ، مانند GDPR نیستند.

اگر سایت شما وارد چنین وضعیت آشوبی می شود ، اغلب می توان از ابتدا شروع به کار کرد و آن را بهتر ایجاد کرد که سازمان یافته باشد و هر جایی که باید کار کند.

ظاهر و طراحی منسوخ شده

روند طراحی وب به طور مداوم در حال تغییر است و اگرچه نمی توانید وب سایت خود را هر بار که تغییر میکند به روز کنید ، زمانی به نظر می رسد که به روز شده است. این مورد در اینترنت جایی که تأثیر بصری بسیار مهم است ، چیز خوبی نیست ، بنابراین ، اگر وب سایت شما هنوز دارای طراحی و بافت قدیمی و منسوخ است وقت آن رسیده که از نو بسازید.

تصاویر معمولی که باید به دنبال آن باشید ، دارای تاریخ هایی هستند که دیگر طرح ها ، قلم ها و پس زمینه های امروزی و خسته کننده را به نمایش نمی گذارند. به روزرسانی به چیزی مدرن تر ، به بازدید کنندگان این تصور را می دهد که شرکت شما متفکرانه و سرآمد باشد.

سازگار با موبایل نیست

Google از صاحبان وب سایت می خواهد رویکردی برای اولین بار در طراحی وب داشته باشد ، جایی که تمرکز نخست روی ساخت سایت موبایل و سپس افزودن سایر ویژگی ها برای رایانه ها و سیستم های دسکتاپ است. دلیل این امر این است که اگرچه بیشتر مرورهای خود را در رایانه ها انجام می دهیم ، اما تقریباً ۶۰٪ مردم در تلفن های همراه به جستجو و وبگردی می پردازند ، بسیاری از وب سایت ها به اندازه کافی در صفحه های گوشی های هوشمند عملکرد خوبی ندارند.

این امر صاحبان وب سایت را مجاب کرده که از استفاده از مضامین پاسخگو فراتر رود زیرا طراحان اکثرا نیازهای کاربر تلفن همراه را در اولویت قرار نمی دهند. آنها ممکن است وب سایت را به شکلی قابل خواندن ارائه دهند ، اما غالباً برخی از عملکردها به طور مؤثر کار نمی کنند و برخی از ویژگی های پیمایش برای صفحه نمایش های کوچکتر کاربر پسند نیستند.

با افزایش تعداد افرادی که در تلفن های هوشمند در حال مرور و خرید هستند ، هر وب سایتی که این کاربران را برای آنها فراهم نکند ، از بین می رود و رتبه موتورهای جستجوگر خود را بدتر می کند.

تجربه کاربری ضعیف

زمانی بسیاری از مشتریان و صاحبان وب ارزانترین قیمت را می خواستند ، امروزه بسیاری از آنها از وب سایت هایی خریداری می کنند که بهترین تجربه کاربری را به آنها ارائه دهد – حتی اگر قیمت کمی بالاتر باشد. این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که با حواشی اندک کار می کنند اما به این معنی است که باید وقتی تجارت خود را شروع کردید به وب سایت خود برسید.

ارائه یک تجربه عالی مشتری ، تمامی جوانب یک وب سایت را در بر می گیرد. باید به راحتی قابل پیمایش باشد ، اطلاعات مفصلی (یعنی متن ، تصاویر ، فیلم و سایر مطالب) داشته باشد که مستقیماً به سؤالات مشتری پاسخ می دهد. باید به کاربران فرصتی بدهد که سریعاً پاسخ دهند ، مانند پاسخهایی که توسط چت زنده ارائه می شود. این تجربه ها و پیشنهادات خرید شخصی ، تحویل سریع ، بررسی مشتری و خدمات اضافی مانند لیست آرزوها یا بسته بندی هدیه را ارائه می دهد. همچنین ممکن است مشاوره تخصصی در قالب پست های وبلاگ ، جذاب کردن مطالب (مانند مسابقات) و حتی طرح های پاداش برای مشتریان وفادار ارائه دهد. نکته مهم این است که یک فرآیند پرداخت سریع و سریع نیز لازم است.

بارگذاری کند

مشتریان انتظار دارند وب سایت ها فوراً بارگیری شوند ، بنابراین اگر سایت شما وقت زیادی را برای ارائه در دستگاه ها می گیرد ، ممکن است تجارت شما با ضرر های زیادی رو به رو شود. حتی یک تأخیر در یک ثانیه نشان داده شده است که ۷٪ از فروش را کاهش می دهد و ۴۰٪ از بازدید کنندگان وب سایت را رها می کنند وقتی که صفحه نخست بیش از دو ثانیه طول می کشد. اگر چنین اتفاقی در هر صفحه رخ دهد ، تعداد کمی از مردم صبر می کنند تا بارگیری صفحات کامل شود.

اگر این امر شما را به روزرسانی به وب سایت سریعتر تشویق نمی کند ، باید به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجوگر از زمان بارگیری به عنوان یکی از عوامل رتبه بندی استفاده می کنند. سرعت بخشیدن به این معنی است که شما رتبه بالاتری خواهید داشت و ترافیک ارگانیک بیشتری کسب خواهید کرد ، در حالی که کند بودن اثر متضاد خواهد داشت. شما همچنین باید در نظر داشته باشید که به یک پکیج میزبانی سریعتر مراجعه کنید زیرا این امر نیز می تواند باعث افزایش چشمگیر سایت شما شود.

نتیجه

وب سایت ها مانند اتومبیل هستند. وقتی برای اولین بار آنها را می گیریم ، آنها براق ، جدید و دارای آخرین ویژگی ها هستند. با این حال ، پس از گذشت چند سال ، آنها از مدلهای شفاف تر و جدیدتر که حتی از ویژگی های هوشمندانه تر نیز برخوردار هستند ، جانشین شدند. اگر علائم ذکر شده در این پست در وب سایت شما وجود دارد ، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به یکی از مواردی که برای طراحی وب سایت بروز مناسب تر است ، ارتقا یابد.

برچسب‌ها: