pishgamhost برای اولین بار در ایران، پیشگام هاست اقدام به ارائه هاست دانلود ایران با پهنای باند نامحدود کرده است. تمامی سرویس های هاست دانلود با ترافیک نامحدود! ارائه میشود.
پیشگام هاست زیر ساخت کاملی برای میزبانی فایل های دانلودی وب سایت های شما میباشد. این سرویس ها برای افرادی مناسب است که حجم فایلهای دانلود بالایی دارند. ترافیک این سرورها نامحدود بوده و سرعت مناسبی را جهت دانلود به شما ارائه میدهد. در این سرور ها جهت جلوگیری از سوء استفاده برخی از کاربران حداکثر سرعت دانلود ۶ مگابیت در ثانیه میباشد (از هر آی پی) و همچنین برای هر آی پی محدودیت ۱۵ کانکشن در یک لحظه در نظر گرفته شده است . محدودیتی در کشور دانلود کننده قرار داده نشده است . با توجه به اینکه این پلان ها فقط جهت میزبانی فایل تعریف شده اند امکان راه اندازی اسکریپت ممکن نیست . سرورهای هاست دانلود ایران پیشگام هاست در حال حاضر در ۲ دیتاسنتر اسیاتک و زیرساخت میباشند.

توجه : بک آپ گیری از تمامی سرویس های هاست دانلود ایران به عهده کاربر میباشد.

در صورتی که در حال حاضر از سرویس دهنده هاست خود راضی نیستید ما اطلاعات شما را به صورت رایگان به این هاست منتقل می کنیم!

اگر کاربران شما در ایران هستند بهترین گزینه برای شما هاست دانلود ایران میباشد زیرا پورت برای کاربران ایران بصورت اتوماتیک برروی شبکه داخلی (اینترانت) قرار خواهد گرفت و تا ۲۰۰ مگابایت پهنای باند انها افزایش خواهد یافت که در این صورت بیشینه سرعت دانلود برای انها میسر خواهد شد.

امکانات هاست دانلود ایران :

  • پهنای باند نامحدود
  • سرعت دانلود بالا
  • هارد سرور SATA Ent میباشد.
  • سیکل پرداخت ها بصورت  ماهانه می باشد.