pishgamhost برای داشتن سایتی مناسب دانلود شما نیاز دارید از هاست دانلود پیشگام هاست و یا سرور دانلود استفاده کنید ، تا بتوانید فایل های مورد نظر خود را با شرایط عالی برای دانلود قرار دهید و به خوبی فایل های خود را مدیریت کنید . ازین رو پیشگام  هاست برای آن دسته از مشتریان که هاست دانلود پاسخگوی نیاز هایشان نمی باشد و نیازمند سرویس قدرتمند تری می باشند سرویس کانفیگ سرور دانلود را پیشنهاد می کند ، در این سرویس یک سرور اختصاصی متناسب با نیز شما توسط تیم پیشگام هاست کانفیگ و به عنوان سرور دانلود آماده می شود تا شما به بهترین بتوانید فایل های خود را برای دانلود کاربران مدیریت نمایید ، در واقع سرور دانلود قدرتمند با کانفیگ امنیتی و نرم افزاری پیشگام هاست در اختیار خواهید داشت !

 توضیحات کانفیگ سرور دانلود :

  • هاست دانلود نباید دیتابیس سرور و پایگاه داده داشته باشد . دیتابیس و پایگاه داده MySQL به دلیل مصرف بالای حافظه و پردازنده سرور در سرویس دانلود اختلال ایجاد میکند . بنا بر این اولین شرط با کفیت بودن یک هاست دانلود حرفه ای عدم وجود دیتابیس سرور است
  • نوع وب سرور و کانفیگ وب سرور یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت دانلود است . وب سرور آپاچی وب سرور بسیار قدرتمند و قابل انعطافی است و در صورت کانفیگ صحیح توانایی مقابله حتی با لایت اسپید و ان جین ایکس را دارد ولی این قدرت فقط برای میزبانی وب سایت است و نه ارائه هاست دانلود . بهترین وب سرور دنیا برای راه اندازی هاست دانلود به طور قطع Nginx است . قدرت این وب سرور حتی از لایت اسپید نیز بالا تر بوده و نوع کانفیگ آن تعیین کنند خواهد بود . هاست دانلود با وب سرور کانفیگ شده به صورت حرفه ای ، بهترین بازدهی ممکن در هاست دانلود را خواهد داشت . با استفاده از nginx در هاست دانلود قادر به کنترل تعداد کانکشن ها برای هر آی پی ، لیمیت کردن و محدود کردن سرعت دانلود برای کاربران بر اساس ip آدرس و سایر امکانات حرفه ای را در اختیار خواهید داشت .
  • حافظه زیاد و پردازنده قوی عامل بعدی به همراه پورت گیگ با قابلیت رد کردن ۱۰۰۰ مگابیت دیتا در ثانیه دیگر فاکتور اثر گذار بر هاست دانلود و کیفیت دانلود خواهد بود . پروسه دانلود در سرور های شلوغ و با تعداد کانکشن های همزمان نیاز به مقدار بسیار بالایی حافظه و رم در سرور دارد . در صورت فراهم نبودن حافظه به میزان کافی وب سرور کرش کرده و از ادامه مدیریت ترافیک بالا باز میماند . بنا بر این با انتخاب یک سرور مناسب و قدرتمند با پورت گیگ قادر به ارائه یک سرویس دانلود با کیفیت به مشتریان خود خواهید بود .

گروه فنی پیشگام هاست مفتخر است با ارائه هاست دانلود شامل تمام موارد فوق یکی از بزرگ ترین ارائه کنندگان هاست دانلود حرفه ای در ایران است . سرور های انتخاب شده برای ارائه هاست دانلود توسط ما  با پورت گیگ هستند . پهنای باند بالا و سخت افزار قوی و با کیفیت به همراه وب سرور nginx با کانفیگ فوق حرفه ای سبب شده تا هاست دانلود ارائه شده توسط ما از کیفیت بی نظیری برخوردار شود .

با سفارش کانفیگ سرور دانلود پیشگام هاست امنیت بالا در کنار سرعت بالا و لود بسیار پایین بر روی سرور دانلود  را تجربه کنید !

order2