pishgamhost  میل سرور یا (email server) سرویس جدیدی است که پیشگام هاست با کانفیگ بر روی سرورهای شما شبکه ای طراحی می کند که می توانید بر روی بستر آن به کاربران موجود ایمیل بزنید و یا ایمیل دریافت کنید .

وقتی شما با تنها یک کلیک ساده ایمیلی را از یک نقطه جهان به نقطه ی دیگر ارسال می کنید در این بین این میل سرور هست که به عنوان یک سامانه پستی بسیار سریع نامه شما را برای مقصدتون ارسال می کند ، با سرویس کانفیگ میل سرور پیشگام هاست بر روی سرور شما می توانید برای ارگان یا سازمان خودتون یک سرور ایمیل اختصاصی راه اندازی کنید .
کانفیگ میل سرور پیشگام هاست به شما این امکان را می دهد تا به راحتی سرویس ایمیل مارکتینگ نیز انجام دهید و با سرعت بسیار بالا ایمیل تبلیغاتی ارسال کنید ،  با سرویس کانفیگ میل سرور پیشگام هاست با میل مارکتینگ پیشگام هاست بالای ۹۵ درصد ایمیل های تبلیغاتی شما در اینباکس قرار می گیرد .
شرکت پیشگام هاست برای سرویس میل مارکتینگ و میل سرور خود از میل سرور هایی مثل :    MHdsoft Mail Server ,Mdaemon , Smarter Mail Server ,  Microsoft Exchange  , Edura Mail Server پشتیبانی می کند !

برخی از ویژگی های میل سرور و ایمیل مارکتینگ پیشگام هاست :

  • پشتیبانی از پروتکل های SMPT,POP3,IMAP
    سامانه Web Mail
    مدیریت کاربران و ایمیل ها
    تنظیم محدودیت Attachment ها
    مدیریت زمان بندی و ملاقات ها
    مدیریت Forward ایمیل
    مدیریت فیلتر ایمیل ها
    ایجاد ، ویرایش و حذف پوشه های Mail box
    امنیت بالا و پشتیبانی از پروتکلهای SMTP over TLS , POP3 over TLS , SSL
    قابلیت Integrate شدن با آنتی ویروس ها
    قابلیتIntegrate شدن با برنامه ها و پرتالهای سازمانی با استفاده از Web service و Service bus

با کانفیگ میل سرور و ایمیل مارکتینگ پیشگام هاست به راحتی سرور ایمیل راه اندازی و مدیریت کتید و حتی به تبلیغات ایمیلی بپردازید.

order2