سرور مجازی گیم مجهز به آنتی دی داس

گیم سرور مجهز به آنتی دی داس (Anti DDOS)

یکی از تهدیدات بزرگ دنیای امروز تکنولوژی حملات DDOS برای سایت ها و سرور های مختلف میباشد، که این موضوع در خصوص سرور های مخصوص گیم بسیار شدیدتر بوده و فعالیت فعالان این حوضه را به شدت تحت شعاع قرار داده است .
طی سالیان گذشته تقریبا هیچ سرویس پایداری توسط شرکتهای مختلف در این خصوص ارائه نشده بود، هم اکنون شما عزیزان میتوانید با اطمینان خاطر از سرویس های گیم سرور پیشگام هاست استفاده نمایید، در این سرویس ها از آنتی دی داس استفاده شده و میتوانید بدون ایران اکسس شدن و هیچگونه مشکل قطعی از بابت اتکهای DDOS از این سرویس بهرمند شوید .
برای اطلاعات بیشتر در مورد حملات DDOS این مقاله را مطالعه نماید.

سرور مجازی ویندوز به چه معناست

سرور های مجازی ویندوز همانطور که از نامشان مشخص است برگرفته از سیستم عامل قدرتمند مایکروسافت ویندوز سرور می باشند و شما دسترسی کامل را برای اعمال هر موردی بر روی سرور مجازی خود خواهید داشت. سرورهای مجازی ویندوز شرکت پیشگام هاست بر روی سرورهای اختصاصی به همراه آخرین تکنولوزی سخت افزاری و منابع سخت افزاری و سیستم عامل ویندوز سرور ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ بسته به نیاز شما و با آپدیت به روز ارائه می شوند که این تضمین را به شما خواهد داد تا بتوانید از سرور های خود به نحو احسنت بهره مناسب را برده و نیاز های خود را برطرف نمایید.

order2