host?
راهنمای نهایی برای انتخاب یک ارائه دهنده خدمات هاستینگ

توسط پیشگام هاست | وبلاگ | 0 نظر

شما نیاز به یک وب سایت دارید شما ایده های روشنی از آنچه می خواهید دارید، و به دقت نوع میزبانی که نیاز دارید را زیر نظر دارید. در حال حاضر، با کارت اعتباری که دارید، وقت آن است که تصمیم بگیرید که با کدام شرکت ثبت نام کنید.

انتخاب یک ارائه دهنده خدمات میزبانی یکی از مهمترین تصمیماتی است که شما می گیرید. آینده وب سایت شما وابسته به آن است.

در اینجا، شش نکته اصلی گفته می شود که در هنگام انتخاب گزینه ها باید در نظر بگیرید. با ما همراه باشید!

 

۱- سرعت و عملکرد

آخرین دفعه که شما یک لپ تاپ جدید خریداری می کنید، به یاد می آورید؟ شما بلافاصله بهبود عملکرد را متوجه شدید، و حتی یک پیرمرد نیز ناگهان احساس شگفت انگیزی می کند. خوبه که شما یک سرویس هاست معادل یک لپ تاپ جدید می خواهید.

شرکت میزبانی چگونه کار میکند؟ این نیاز به سرمایه گذاری مداوم در هر دو, هم سخت افزار و نرم افزار دارد.

هنگام ارزیابی یک ارائه دهنده ی میزبانی وب از طریق این لیست اقدام کنید:

• سرورها در قاره های مختلف اتصال نزدیک تر سریعتر است. اگر سایت شما بازدیدکنندگان را از سراسر جهان داشته باشد، سرورها در قاره های مختلف، سریعترین زمان اتصال برای همه را تضمین خواهند کرد.

• یک CDN (شبکه تحویل محتوا) برای کاهش زمان تأخیر با داشتن یک شبکه از سرورهای پروکسی در سراسر جهان طراحی شده است. بسیاری از شرکت ها CDN پرداخت می کنند و بعضی از آنها را بدون پرداخت هزینه اضافی ارائه می دهند.

• سرورهای SSD به جای چرخاندن هارد دیسک، وب سایت شما را سریعتر بارگذاری می کنند.

• HTTP آینده اینترنت است و اکنون در اینجاست. این حدود ده برابر سریعتر از HTTP اولیه است. اطمینان حاصل کنید که توسط میزبان شما پشتیبانی می شود و در مورد مقاله کریگ باکلر بیشتر بدانید.

• گزینه های ذخیره سازی می توانند سایت های وردپرس با ترافیک بالا را به طور چشمگیری افزایش دهند – که آنها را به صورتی صدها بار سریعتر می کند. به دنبال گزینه هایی مانند ذخیره سازی opcode پی اچ پی ۷، ذخیره سازی شیء Memcached / Redis، ذخیره سازی صفحه کامل Nginx / Varnish، CDN، و جستجوی متن کامل ElasticSearch / Solr.

همیشه نمی توان به راحتی گفت که چگونه اغلب یک شرکت سخت افزار خود را ارتقا می دهد یا اینکه چه مقدار پولی که در آن سرمایه گذاری می شود. در اینجا چند راه وجود دارد:

• برای اطلاع از ارتقاء سخت افزار و نرم افزار، وبلاگ شرکت را مرور کنید.

• از سرویس هایی مانند Load Impact و WAPT برای بارگیری وب سایت های تست استفاده کنید و نحوه انجام آنها را ببینید.

• یا به طور مستقیم – تلفن خود را به مشتریان خدمات و مردم بپرسید.

۲- امنیت، قابلیت اطمینان و به روز رسانی

هنگامی که وب سایت شما پایین می آید، آن را به شدت در کسب و کار شما نشان می دهد، و شما ممکن است پول را از دست بدهید. اگر هکرها دسترسی به سایت شما و نصب نرم افزارهای مخرب را داشته باشند، نه تنها کامپیوترهای بازدید کننده را آلوده می کنید، بلکه گوگل هشدار پیام های شرم آور از تهدید را نمایش می دهد.

شرکت چگونه برای حفظ ثبات و قابلیت اطمینان وب سایت خود متعهد است؟ در هوای امروز هک، شرکت برای حفظ امنیت سایت خود چه کاری انجام می دهد؟

هکرها می توانند با استفاده از آسیب پذیری های امنیتی در نرم افزار مورد استفاده شما دسترسی پیدا کنند. بنابراین شما نیاز به یک میزبان وب دارید که بایستی نرم افزار خود را به روز نگه دارد تا این آسیب پذیری ها را پاک کنند. این شرکت همچنین باید اقدامات بیشتری را برای تضمین امنیت وب سایت شما انجام دهد.

هنگام ارزیابی یک ارائه دهنده ی میزبانی وب از طریق این لیست امنیتی امنیت کار کنید:

• به روز رسانی نرم افزار سرور مجازی. آیا شرکت آخرین نرم افزار سرور (PHP، Apache، MySQL) را اجرا می کند؟

• دست زدن به آسیب پذیری آیا شرکت فعال در سطح سرور پچ شده است؟

• به روز رسانی خودکار سیستم مدیریت محتوا آیا شرکت به روز رسانی خودکار نرم افزار مدیریت محتوا (به عنوان مثال وردپرس) را ارائه می دهد؟ آیا آنها به شما اجازه می دهند زمانی که به روز رسانی رخ می دهد را انتخاب کنید؟ شما وردپرس را در وسط یک کمپین بازاریابی مهم نمی خواهید.

• آیا این شرکت سیستم های تشخیص و پیشگیری از خشونت را به کار می گیرد؟ این سیستم ها نظارت و تجزیه و تحلیل تمام ترافیک به سرور که در آن سایت شما میزبانی می شود و متوقف کردن آنها را جعل – برای مثال کسی که تلاش برای هک کردن در وردپرس مدیر خود را با تلاش برای حدس زدن رمز عبور خود را.

• آیا شرکت دارای فایروال وب برنامه (WAF) است؟ قوانین چگونه به روز می شوند؟ چطور اغلب قوانین ایجاد شده برای آسیب پذیری های جدید؟ در حالت ایده آل، میزبان فعالانه است و هر زمان آسیب پذیری وجود دارد، آنها یک قانون WAF برای محافظت از شما اضافه خواهند کرد. چیزهای بد به وب سایت ها اتفاق می افتد. مانند هر چیز دیگری بر روی کامپیوتر، پشتیبان گیری ضروری است. آنها بلایای کمتر فاجعه آمیز هستند.

هنگام ارزیابی یک ارائه دهنده خدمات میزبانی از طریق این لیست پشتیبان گیری کار کنید:

• آیا شرکت هر گونه پشتیبان گیری می کند؟ برخی از میزبان مسئولیت را با کاربر نهایی محاصره می کنند. در حالت ایده آل، شما می خواهید یک شرکت که پشتیبان گیری منظم را برای شما انجام دهد.

• شرکت چگونه پشتیبان ها را انجام می دهد و چقدر زمان می برد؟ در حالت ایده آل، باید به دنبال پشتیبان گیری منظم روزانه خود باشید، با نسخه هایی که حداقل ۳۰ روز ذخیره شده اند. هر چه تعداد نسخه ها بیشتر باشد، برای شما بهتر می شود.

• چقدر سریع می توانید در صورت لزوم بازگردید؟ در حالت ایده آل، میزبان یک روند ساده بازگرداندن یک کلیک را فراهم می کند.

• برای بازگرداندن آنها چقدر هزینه می کنند؟ بازگرداندن پشتیبان ممکن است ارزان باشد – شما می توانید تا ۱۵۰ دلار برای یک بازگرداندن تنها پرداخت کنید.

سرورهای وب مانند هر رایانه دیگری هستند. برنامه های سقوط، همه چیز اشتباه است، و شما باید دوباره راه اندازی کنید. در وب سرور این وب سایت شما را پایین می آورد. شما نیاز به یک شرکت میزبانی وب دارید که می تواند تأثیر را کم کند.

در اینجا چیزی است که معمولا اتفاق می افتد زمانی که چیزی با سرور وب مواجه می شود:

• مدیر سرور اطلاع داده می شود و در صورت امکان ورود به سرور.

• آنها مشکلات را حل می کنند، مشکل را حل می کنند، و گاهی اوقات دستگاه را دوباره راه اندازی می کنند.

• راه اندازی مجدد باعث خرابی می شود.

شرکت ها می توانند با داشتن یک سیستم مانیتورینگ عالی، خرابی را به حداقل برسانند. این سیستم به طور مرتب وضعیت شرکت را چک می کند و به طور خودکار مشکلات را به جای انتظار برای مدیران سیستم انجام می دهد. چگونه می توان در مورد اثربخشی سیستم مانیتورینگ شرکت میزبان اطلاعات کسب کرد؟ وب سایت و وبلاگ خود را چک کنید یا از تکرارهای قبل از فروش خود بپرسید. میزبانانی که سیستم های نظارت خوب دارند دریابند که چگونه این کار را انجام می دهند.

۳- خدمات مشتری و پشتیبانی

شما در ساخت وب سایت خود دست به دست می دهید. زمان متوقف شده است، و شما در فرایند خلاق جذب می شوید. همه چیز در حال آمدن است با هم … تا زمانی که شما ضربه بزنید. چیزی اشتباه رفته است، یا مطمئن نیستید که چطور مرحله بعدی را انجام دهید. تقریبا نیمه شب است چه کار میکنی؟ چه کسی به شما زنگ می زند؟

این رایج است که مردم در وب سایت های خارج از ۹-۵ ساعت کار معمولی کار کنند. وقتی که به کمک نیاز دارید، به هر زمان نیاز دارید، به کمک نیاز دارید. شما به فردی نیاز دارید که به مشکل شما گوش می دهد، می داند چه کاری باید انجام دهد و بتوانید با یک روش دوستانه، قابل فهم و بشری ارتباط برقرار کنید. شما نیاز به پشتیبانی عالی دارید.

هنگام ارزیابی یک ارائه دهنده خدمات میزبانی از طریق این لیست پشتیبانی پشتیبانی کنید:

• چه زمان پشتیبانی در دسترس است؟ در حالت ایده آل باید ۲۴/۷ باشد – شما همیشه در وب سایت خود در ساعات کاری کار نمی کنید.

• چه کانال های پشتیبانی در دسترس هستند؟ تلفن؟ گپ زدن بلیط ها؟ کدام ۲۴/۷ در دسترس هستند؟ آیا می توانید بیشتر برای پشتیبانی اولویت پرداخت کنید؟ گزینه های بیشتر بهتر است، اما فروش بلیط همیشه برای مسائل پیچیده بهتر است.

• تیم پشتیبانی بسیار دوستانه است؟ آیا در خانه یا برون سپاری شده است؟ آیا در کادر چت و سیستم های فروش بلیط شما مشخصات کارکنان را می بینید، به طوری که شما به راحتی می توانید ببینید که یک فرد واقعی در طرف دیگر وجود دارد.

• زمان پاسخگویی شرکت برای حل مسائل چیست؟ شما نمی خواهید سه روز صبر کنید تا سوالات خود را پاسخ دهید. در چت و تلفن، چه مدت باید صبر کنید تا به اپراتور دسترسی پیدا کنید؟

• چه نوع مسائل را می توان از طریق کانال های پشتیبانی حل کرد؟ تعداد زیادی از میزبانها تنها با مسائل مربوط به سرور کمک می کنند. سعی کنید دریابید که محدودیت ها چه هستند و چه مسائلی “فراتر از پشتیبانی میزبانی” در نظر گرفته می شوند.

• در دسترس بودن اسناد و راهنمایی های خودآموزی، یک پایگاه دانش را جستجو کنید.

• آیا پشتیبانی در زبان شما موجود است؟

۴- ویژگی ها و محدودیت ها

یک شرکت میزبان باید نرم افزار و زیرساخت لازم برای اجرای وب سایت و سیستم مدیریت محتوا را ارائه دهد. آنها همچنین باید ویژگی هایی را ارائه دهند که از نحوه کار شما ترجیح می دهند، چه از نظر فکری و چه از نظر زمین. و هر گونه محدودیتی که در برنامه میزبانی شما قرار می گیرند نباید بیش از حد برای آنچه که شما می خواهید با وب سایت خود به دست آورید، بسیار محکم باشد.

هنگام ارزیابی یک ارائه دهنده میزبانی وب از طریق این لیست ویژگی ها کار کنید:

• آیا همه سیستم های نرم افزاری و خدماتی مورد نیاز برای اجرای و مدیریت وب سایت شما را ارائه می دهند؟ CMS، سیستم عامل، پایگاه داده، سرور وب، زبان برنامه نویسی؟ به سیستم مورد نیاز سیستم مدیریت محتوای خود مراجعه کنید و چک لیست خود را از نرم افزار مورد نیاز خود تهیه کنید.

• علاوه بر میزبانی وب، آیا این شرکت خدمات دیگری را به شما ارائه می دهد؟ این ممکن است شامل ثبت نام و انتقال دامنه، میزبانی ایمیل و مدیریت پایگاه داده باشد. راحت است همه چیز را در یک مکان قرار دهید.

• اگر ارزش سهولت استفاده را داشته باشید، آیا آنها یک پنل کنترل مانند cPanel ارائه می دهند و نصب آسان سیستم های مدیریت محتوا مانند WordPress را می دهد؟

• انتقال وب سایت خود به ارائهدهنده میزبانی جدید می تواند مشکل باشد. آیا آنها مهاجرت وب سایت را ارائه می دهند؟ آیا آنها آزاد یا پرداخت می شوند؟ شرایط چه هستند؟ در نهایت شما می خواهید یک میزبان را پیدا کنید که مهاجرت را برای شما انجام می دهد.

• آیا شما ابزارهای انتخابی خود را در اختیار دارید؟ SSL بیایید رمزگذاری کنیم؟ چرت زدن؟ FTP؟ SSH؟

• آیا آنها افزونه های وردپرس را لیست کرده اند؟ بسیاری از شرکت های میزبانی وردپرس به شما اجازه نصب بعضی افزونه ها را نمی دهند.

• محدودیت های واقعی ذخیره سازی و پهنای باند چیست؟ شرکت هایی که از کلمه “نامحدود” استفاده می کنند، هنوز محدودیت هایی در مورد آنچه که آنها ذخیره و پهنای باند بیش از حد می دانند محدودیت دارند. این محدودیت ها را در شرایط خدمات و استفاده از اسناد استفاده کنید. هر سیستم کامپیوتری دارای محدودیت است؛ چقدر شفاف بودن این شرکت در مورد آنها اهمیت دارد.

۵- فلسفه، فرهنگ و شهرت

شما نیاز به شرکتی دارید که بتوانید اعتماد کنید. یکی که در مورد نیازهای شما مراقبت می کند و فقط برای پول نیست. یک شرکت مفید که به راحتی با آن برخورد می کند، نه کسی که سعی در فروش شما در هر نوبت داشته باشد. شرکتی که باز و شفاف است و سعی در فریب دادن شما ندارد. شرکتی که شما را با پشیمانی ترک نخواهد کرد.

در هنگام ارزیابی یک ارائه دهنده ی میزبانی وب از طریق لیست این لیست اعتبار کار کنید:

• چطور انسان این شرکت است؟ صفحه درباره آنها درباره چه چیزی چیست؟ ارزشها و فلسفه آنها چیست؟ داستان آنها چیست؟

• کانال های رسانه های اجتماعی خود را بررسی کنید. آیا مردم واقعی به آنچه انجام میدهند متعهد هستند؟ چگونه آنها به شکایات و بازخورد منفی در رسانه های اجتماعی پاسخ می دهند؟ بررسیهای منفی در وبلاگها؟

• چگونه با کارکنان خود رفتار می کنند؟ دفاترشان چه شکلی هستند؟ آیا بازنشستگی شرکت ها را سازماندهی می کنند؟ شرکت هایی که واقعا به کارکنان خود توجه دارند در مورد مشتریان خود هم همینطور.

• آیا وب سایت آنها روشن و آسان به دنبال، و یا خسته کننده، گیج کننده و گمراه کننده است؟ آیا احساس می کنید که آنها باز و شفاف هستند و یا تلاش می کنند تا شما را فریب دهند؟

• چه کسی وبلاگ خود را می نویسد و چه در مورد آنها چه نوشته است؟ آیا به طور عمده نویسندگان مهمان ایجاد طعمه پیوند، و یا کارکنان شرکت آشکارا به اشتراک گذاشتن چگونه آنها کسب و کار را اجرا کنید؟

• آیا آنها مسئول محیط زیست هستند؟ مراکز داده از برق زیاد استفاده می کنند. آیا از انرژی تجدیدپذیر استفاده می کنند؟ چگونه کربن ردیابی خود را جبران می کنند؟

• شرکت چقدر پایدار است؟ آیا آنها یک شرکت بزرگ هستند که در حال اجرای یک شبکه از شرکت های میزبانی وب هستند، یک شرکت بی نظیر کوچک که امیدوار است که آن را خریداری کند یا یک شرکت رو به رشد با یک طرح کسب و کار جامع، متعهد به دور زدن طولانی است؟

• ارائه دهندگان خدمات میزبانی از نرم افزار منبع باز سود می برند. آیا آنها به جامعه کمک می کنند؟ آیا آنها پول نقد یا زمان بندی برنامه را به پروژه های منبع باز اهدا می کنند؟ آیا آنها رویدادهایی مانند WordCamp را سازماندهی یا حمایت می کنند؟

۶- قیمت گذاری

صرفه جویی در چند دلار در ماه نباید اولویت شما هنگام انتخاب یک شرکت میزبانی وب باشد. به هر حال به اطراف نگاه کنید، اما برای بهترین ارزش برای پول، نه ارزان ترین قیمت را جستجو کنید. و انجام تکالیف خود را، بنابراین شما توسط تبلیغات نامشخص و گمراه کننده فریب خورده است.

ارائه هزینه های سریع، قابل اعتماد، امن میزبانی هزینه. پرداختن به قیمت مناسب، سرمایه گذاری در وب سایت خود را با تقویت شرکتی که آن را میزبانی می کند، می کند. پرداختن به یک محصول برتر می تواند حتی احساس خوبی داشته باشد!

هنگام ارزیابی یک ارائه دهنده خدمات میزبانی از طریق این لیست قیمت گذاری کار کنید:

• با قیمت هدیه فریب خورده نشوید و بررسی کنید که چه چیزی ارائه می دهد. بسیاری از شرکت ها سعی می کنند توجه شما را با ارزان ترین قیمت خود جذب کنند، در حالی که برنامه میزبانی حتی برای نیازهای اساسی نیز بسیار محدود است.

• بعضی از شرکت ها قیمت پایین را برای ثبت نام تبلیغ می کنند، اما قیمت تجدید پذیری را بالا می برند. هزینه های جاری را بررسی کنید – برای سال ها آنها را پرداخت می کنید.

• دوره اشتراک را بررسی کنید. برای دریافت یک قیمت خوب چه مقدار از پیش نیاز دارید؟ بسیاری از شرکت ها قیمت اصلی خود را برای طولانی ترین چرخه صدور صورتحساب (۳ ساله) ارائه می دهند، در حالی که اشتراک ماهانه و سالانه بیشتر هزینه می شود.

• آیا شرکت دوره آزمایشی ارائه می دهد؟ سیاست بازپرداخت آنها چیست؟

انتخاب شما

این مقاله کمی شبیه یک سرویس دوستیابی است. پیشگام هاست در حال تلاش برای ساختن یک شریک مناسب هستیم که با نیازهای شما در بلندمدت سازگار است. هنگام کار با چک لیست، وقت خود را صرف کنید. شناسایی معیارهایی که برای شما اهمیت دارند، سپس با انتخاب مجدد فهرست شرکت های میزبانی خود برای تصمیم گیری، به دقت مطالعه کنید.

برچسب‌ها: