rdp 2016
نحوه فعال کردن ریموت دسکتاپ در ویندوز سرور ۲۰۱۶

توسط پیشگام هاست | وبلاگ | 0 نظر

در این پست به نحوه فعال سازی ریموت دسک تاپ (RDP) را در ویندوز سرور ۲۰۱۶ برای مدیریت سرورهای رایانه ای از هر جا را توضیح میدهیم. با ما همراه باشید!

 

 

پروتکل دسک تاپ از راه دور (RDP) پروتکل دسترسی از راه دور اختصاصی مایکروسافت است که توسط مدیران سیستم های ویندوز برای مدیریت سیستم های ویندوز سرور از راه دور استفاده می شود. چطوری RDP جدا از هم، مثلا، Windows PowerShell یا Secure Shell (SSH) Remoting است که حضور دسکتاپ کامل گرافیکی است. بسیاری از مدیران با استفاده از مدیریت راه دور مبتنی بر RDP عادت کرده اند و حتی در سیستم عامل ویندوز سرور ۲۰۱۶، این کار را انجام می دهند. بیایید یاد بگیریم که چگونه RDP را در سرور ۲۰۱۶ فعال کنیم (tl؛ dr: این روند همانند ویندوز سرور ۲۰۱۲ R2 است).

 

کنسول Server Manager را باز کنید، به گره Local Server بروید و روی Hyperlink Remote Desktop کلیک کنید. لینک های از راه دور دسکتاپ به سادگی یک میانبر برای برگه ی Properties System از قسمت کنترل پنل سیستم است. انتخاب مجاز اتصال از راه دور به این رایانه را فعال کنید و به صورت اختیاری مجاز کردن اتصال فقط از رایانه هایی که از Remoteotop Remote استفاده می کنند با تایید سطح شبکه (توصیه می شود). Authentication Level Network (NLA) در برابر حملات انکار سرویس (DoS) با استفاده از احراز هویت قبل از هر جلسه گرافیکی توسط سرور، محافظت می کند. NLA همچنین منابع سیستم سرور را حفظ می کند.

 

rdp

 

ویندوز PowerShell

از دیدگاه سطح پایین، اتصالات RDP در حال دریافت بر روی یک سرور از طریق دو مقدار رجیستری و یک قانون فایروال ویندوز فعال هستند . یک جلسه بلند Windows PowerShell را باز کنید و دستورات زیر را اجرا کنید. این اولین بار مقدار fDenyTSConnections را ایجاد می کند و آن را به ۰ (خاموش) تنظیم می کند. این امر منطقی است، زیرا ما نمی خواهیم اتصالات ترمینال (TS) را انکار کنیم.

 

شما می توانید عضویت در ساخته شده در گروه سرور از راه دور دسکتاپ سرور سفارشی؛ اعضای این گروه می توانند جلسات RDP را به سرور ایجاد کنند. توجه داشته باشید که گروه Administrators محلی (و به طور پیش فرض، گروه مدیریت جهانی دامنه) این امتیاز را به طور خودکار در Active Directory اعطا می کند.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط پیشگام هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ایران ، هاست اشتراکی و راه حل های هاستینگ ، به www.Pishgamhost.com مراجعه کنید یا با شماره ۰۹۹۹۹۸۰۱۲۳۹تماس بگیرید. پیروز و سر بلند باشید.

برچسب‌ها: